måndag 14/1

Nu är helgen över, har haft en ganska lugn och mysig helg ;)
i lördags så var jag på stan med lisette en sväng, sen for vi hem till mig och fikade lite, satt framför datan kollade kläder, snart borde min beställning från h&m komma hoppas att bikinin sitter bra :) sen for vi och kollade handboll med ärtan, och käkade på alanya. Men jag var nyttig och tog en skink och ost sallad och isvatten. Inga detaljer om kvällen..

igår så klev jag upp vid tio och fikade. sen for jag på gymmet med sara och tränade i 80 minuter :) känner att jag har lite träningsverk nu idag, den bästa känslan. Sen köpte vi frukt och yoggi, mumma. Tog bussen hem, sen gräddade jag våfflor, spelade monopol, duschade, kollade film och sen gick jag och la mig.

idag så visste jag inte om vi hade någon biologi, men chansade att vi inte hade det. Så jag sov ända till halv elva, då lisette ringde och väckte mig, och sa att vi hade något ;) Klev upp och tog en fika med mamma och biggi. Satt framför datan, sen övningskörde jag till spa4you och fick en ansiktsbehandling. Fan vad skönt och avslppnande det var, höll på att somna. 

                                      image24

Sen kom mamma och så for vi och övningskörde lite mer :) Ska äta palt på en stund, och sen måste jag göra lite skolarbete. Och senare så skulle jag på nå oriflamekväll, blir säkert kul :)



så tills nästa gång jag skriver, pusstja :)


it´s over


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0