lördag 19/1

kan ju börja med att berätta lite snabbt om gårdagen.
hade körning på morgonen med trafikskolan, gick riktigt bra tyckte jag :) sen gick jag hem, och så skjutsade mamma mig till badet. Jag solade och sen simmade jag och sara 102 längder ;) efter det gick vi på stan en sväng, sen hem till mig. Jag bakade en kladdkaka. Sen for sara hem och jag tog och värmde lite fiskbullar, mums. Och resten av kvällen satt jag framför tv:n.

Idag så har jag klivit upp vid tio, duschat, och fixat mig.
Ska till marcus sen, han fyller ju år idag ;)

GRATTIS älskling :) 19 år.
image25
puss, bara till marcus :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Åååh :) grattis Marcus!!

2008-01-19 @ 15:16:25
URL: http://irremodig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0