fredag, uppdatering

Nu har jag nyss käkat. lax, potatis, citron och gräddfil :) körningen gick väl helt okej, inga större missöden.
Hoppas bara att jag klarar uppkörningen sen, faaan vad skönt det skulle vara. Har gått lite på gåmaskinen här hemma, och ska snart ta en dusch. Fick inte med mig nån att simma, men får väl ta det imorn istället.
Skönt att vara ensam hemma ihelg också, alla ska bort :)
Så nu står en dusch på schemat, sen fixa mig lite, poppa popcorn, och kolla tv. Blir väl antingen Ett perfekt mord, Let´s dance eller Iceman. nån får gärna komma förbi och göra mig sälskap ;)
jag måste också ta och instalera den där skivan och sen flytta över bilder från kameran, så jag kan sätta in lite bilder från nyår. Men jag glömde typ bort att fota, så har inte så mkt bilder.

Klädsel
Vad har du på dig idag:
shorts, t-shirt
Vad använder du just nu för skor: ett par svarta. fast jag köpte ett par vinterskor igår, så nu blir de väl att använda dem
Favoritfärg på kläder: rött, svart, vitt, grått

Senaste person som
Sov i din säng:
jag, marcus
Du pratade med: johanna
Du delade en drink med: erik
Du gick på bio med: minns inte :P
Du gick på stan med: lisette
Skällde på dig: mamma

Senaste
Låt du hörde:
du är den som jag vill ha
Film du såg: School of rock
Mat du åt: lax och potti
Kram: mamma
Puss: marcus
Fest: nyår
Känslan: osäker
Ilska: när jag fick motorstopp
Resa: luleå
Glädje: när jag fick vakna upp brevid världens snyggaste
Dröm: att jag pierca bröstvårtan, haha
Boken du läste: fettpärlan
Personen du träffade: mina småsyskon
Personen du pratade i telefon med: marcus
Personen du fick sms av: veronica
Gången du åt en 7-eleven korv: har aldrig gjort de
Gången du var utomhus: när jag gick hem från trafikskolan
Gången du sov: 8 timmar sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: för en vecka sen ungefär (veronica är i thailand nu)
Saken du köpte: två kiwi och två bananer

Om dig

Namn: Sandra
Ålder: 18
Smeknamn: -
Syskon: veronica, johanna och amanda
Bra egenskaper: glad, omtänksam
Dåliga egenskaper: stressig, svartsjuk
Linje/klass: N3B :/
Hårfärg: mörkblond/ljusbrun. Men just nu, lite ljusa slingor.
Ögonfärg: blandad, men mest grönt
Skostorlek: 38







go´kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0