onsdag 27/2

hejhopp :)
nu är det sportlov, och jag njuter för fullt. Har inte haft tid eller ork att uppdatera något. Men nu tänkte jag skriva några rader

I måndags så var jag på gymmet med lillsyrran, sen på kvällen var jag med marcus.
Igår så promenerade jag och marcus till stan, tog en fika och sådär.  Sen for jag på gymmet med sara i en timme. På kvällen for vi till min moster och fikade tårta, eftersom patrik fyllde år :)
Idag har jag varit och åkt längdskidor med lisette och sara, vi åkte EN mil :D:D så nu är jag helt slut. Har just duschat och fixat mig lite. Ska sen och äta på kina med marcus, mums :)

Imorn ska jag och marcus sitta barnvakt åt Ellen :) sen måste jag nog göra massa skolarbeten
Åker nog kanske till mickis ihelg , mest troligen :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0