måndag 4/2

i lördags så var jag förbi sara och fikade , och sen på kvällen hämtade jag a-k och körde lite bil :)

igår så for jag och tränade på gymmet i en timme, fick med mig min lillesyrra. Sen när vi kom hem så lagade jag kyckling och ris. Och på kvällen kom marcus, vi bastade och sådär.

idag så skola, hade bara en lektion, skönt. Gick och åt och sen tränade jag på gymmet i en timme. När jag kom hem så for jag direkt på stan med mamma, gjorde en till nyckel till bilen. Och så köpte jag ett par täckbyxor och ett kort :) När jag kom hem så vilade jag en stund, var så trött. Sen for jag och solade med lisette på badet :) ska ta mig en dusch snart om jag orkar + att jag måste skriva klart företaget. Men har ingen som helst motivation. Ikväll när mamma slutar jobbet så blir det att fara till morfar, han fyller 61 år. gratts :)

kan inte förklara känlsan..

pusssssssssstja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0