måndag 11/2

hade bara en lektion idag. men en biologi lektion med kjell, känns som 4 timmar ungefär.
sen var jag och lisette förbi optikern, och sen gick vi och käkade.  Var förbi berit också och frågade vad mitt slutbetyg i religion var, mvg. Är så nöjd, gjorde ju inte den där uppgiften i onödan iaf :) Nu sitter jag bara och fördriver tiden, väntar på att marcus ska komma och hämta mig. Vi ska på bio ping pong kingen, har hört att den ska vara ganska dålig. Men jag har ju konstig smak som lisette alltid säger, så jag tycker säkert att den är bra :)
Resten av dagen så MÅSTE jag skriva på samhällsuppgiften och plugga biologi!

nu blir det att sitta här en stund till och sen bio o popcorn :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0