trött och sur

idag har inte varit min dag :/
har känt mig på dåligt humör hela dagen, vart ju inte bättre när jag hade tappat min börs med alla kort; körkort, legg, busskort, bankkort och lindexkort + 600 kronor. Men for tillbaka upp till skolan och hittade den i en vattenpöl på parkeringen (eller de var ärtan som gjort det) :) nu har vi i alla fall köpt en present till lisette + att vi gick och fikade på vetehatten. Sen när jag kom hem har jag bara ätit och sovit.
har duschat just och skrivit jobbansöka, ska ringa till mackan och be han skriva ut ansökan så han kan ta med den när han kommer.

ska försöka bli på bättre humör nu + att despo är ikväll.

puss :) :) :) :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0