tisdag 22/4

tjohejpådej.

super fint väder idag igen, underbart.
har promenerat i två timmar (till och från skolan) så har ju varit ute i solen en stund :)
bara två lektioner idag, fick även veta vad jag/vi fick på samhällsgrejen vg+.  men hörde med thomas och jag hade fortfarande chans att få mvg, så då kändes de bättre :D

börjar känna mig stressad över projektarbetet också. Men vi ska ju sitta hela fredag, lördag och söndag så då borde vi bli klar :) Imorn är de svenska nationella, vi har FEM timmar på oss. tycker det ska bli skönt faktiskt, då slipper man bilden. haha

jag längtar tills den här veckan är över, sen kommer de bli betydligt mycket slappare när nationella och projektet är över. Inte många kurser vi läser nu ändå svenska b, matte e, matte f, att placera pengar, biologi b, bild och samhälls a.  Nästa vecka när de är chill ska jag nog passa på att träna mycket, lisette hänger nog med :)

nu tänkte jag skriva klart jobbansökan till top bostäder (den skulle in imorn tror jag) och till coop. Sen ska jag vila, och äta goood mat :D:D måste även duscha, välbehövligt. Fixa mig lite, handla något gott till imorn, skjutsa mamma och sen fara till marcus.



söta vi är!

puss ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0