söndag 20/4

behövde inte tråka igår på kvällen, lisette ringde och bjöd mig till hon och fredrik på chips och dipp. kollade en film och sen skjutsade de hem mig :)

idag så har jag och lisette varit och promenerat i solskenet, eftersom vi varit så duktiga så köpte vi oss varsin kulglass. mums var det :) vi gick hem till mig, satt framför datan och kollade lite youtube klipp och drack te. Efter hon farit hem så har jag lagat köttfärs och mackisar och även hunnit ta en dusch. Nu tänkte jag bara ta det lugnt och sen umgås med marcus efter hans träning, får se vad vi hittar på :)

imorn ska jag, lisette och ärtan promma till skolan. duktiga vi är då

sätter nog in lite bilder senare idag från i fredags :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0