projekt

hejhopp.
nu har lisette just farit hem, och vi har hunnit en del på rapporten.

vaknade redan vid nio idag, klev upp och fikade. sedan ringde lisette och sa att hon skulle ta sig en springtur till mig. Hant även följa veronica och tanka därimellan. Sen började vi skriva på rapporten när hon kom, gick riktigt bra faktiskt :) vi for och hämtade käk från Linas matstuga och skulle fortsätta skriva, men vi hade några frågetecken så vi for till skolan. Hittade erika, maja, johanna och linnéa, men elisabeth hade farit hem en kvart innan :( suck. så vi fick ringa till henne, och de slutade med att vi fick skriva om nästan allt vi redan hade hunnit skriva. Så vi for tillbaka till mig och "började" om, har druckit lite te och så for hon just. Men vi har hunnit knåpa ihop 2,5 sida så de var ju helt okej + att lisette skrivit en hel del innan också :)

ikväll har jag inga planer, men tycker jag är förtjänt av att bara tade lugnt .
så de får bli så :)

puss


Kommentarer
Postat av: mickanpickan

Imorn äre grill, vare sig du vill eller inte, got it?? PUSSSSSSSSI

2008-04-26 @ 00:35:07
URL: http://www.michaela.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0