onsdag 30/4

skinande sol ute :)

har haft en slapp skoldag
började halv tio och hade matte, vi fick kanske tre tal gjorda.
gick och käkade, förbi konsum, till bilen och sen bild.
för en gångs skull var de roligt och jag är nöjd med min bild än så länge,
tack vare erikas hjälp :) hehe.

idag är de då valborg och jag har ingen lust att fara ut,
vill bara sitta i skogen och grilla korv och bacon.
mamma och resten av familjen ska fara till min morbror i sakkis och grilla,
min moster + hennes familj skulle också med.
men de har jag ingen lust med, ska umgås med marcus iaf
och blir nog att sota en korv eller två :)


puss


Kommentarer
Postat av: Natalie

lita inte på solen säger jag bara

2008-04-30 @ 13:59:22
URL: http://nataliesalazar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0