måndag 14/4

hejhej.

Nyss skulle jag sätta in lite bilder från i lördags, fotade för ovanlighetens skull. Men tänkte att jag skulle klara själv att föra över bilder till datan, men inte det. Råkade radera dem :( irriterande

jaja, kan ju berätta vad jag gjort ihelg om de är någon nyfiken som vill veta :)

i fredags var jag på bajsverket med lisette och bajsade lite, det var skönt! Sen så gick vi på stan en sväng, ärtan hängde med också. När jag kom hem satt jag på datan en stund sen for vi till farmor och var där i några timmar. Käkade mat och fika. Kollade bara film på kvällen och sooov.

i lördags så satt jag och skrev mitt pm i några timmar. det skulle bara vara 150-300 ord, men jag kom som sagt ingen vart. Sen så käkade jag tårta och sådant eftersom min lillesyrra fyllde år :) På kvällen kom lisette, sara och ärtan hit. vi kollade film och käkade kiwi och melon =)

igår så skrev jag mitt tal, for på coop, kom hem och lagade kyckling och ris, duschade, fixade håret lite, for till marcus, fikade, kolla p-film och sen gick vi och la oss.



Idag är det då måndag, och jag har haft nationellt tal. Har varit nervösa hela morgonen vilket resultera i värsta huvudvärken. Men efter några timmars sömn och mat så känns det bättre :) Ikväll ska jag och marcus ta en promenad, köpa frukt och kolla film. Ska bli mysigt

image58 här är min söta lillasyster som fyllde 13 i lördags :D



pussssssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0