torsdag

Jag är verkligen dålig på att uppdatera, men jag har haft fullt upp hela veckan. 2 prov, samhällsfrågor, samhällsgrej, en svenskabok som ska läsas. Sen har jag även hunnit med körning, x2 vårdcentralen och synundersökning.

Tog mig upp på morgonen och for på biologin, och sen hant jag vara på samhällsen i ungefär 20 minuter. Kändes lite onödigt, men är man duktig så :) sen tog jag bussen hem och for till vårdcentralen. De bokade en ny tid på måndag igen :( jag känner mig som en stammis där, men dem måste väl tycka om mig så.
Sen när jag kom hem så tog jag en vila, och guud vad skönt de var :) jag älskar att sova. Vaknade av att marcus kom förbi, han visade sin tautering som han gjorde igår :) vi for på vetehatten och fikade, och sen drog vi på stan en sväng. Jag fyllde på mobilen och köpte en glittrig eyeliner. Sen for jag på synundersökningen. Och jag hade fått sämre syn, men de visste jag ju redan. Har även följt med a-k till trafikskolan och bokat körning, och nu sitter jag framför datan när jag för en gångs skull har tid :) har inte ätit nånting ännu, men ska snart gå och värma lite mat.
Resten av dagen tänker jag inte göra nånting alls. Eller jag måste läsa ut min svenska bok. Blir nog att umgås med marcus ikväll <3

jag har bokat uppkörning föresten, fast det är ju så lång väntetid. Så de är ju inte fören om väldigt länge.

nu blir de duschen.

/sandra :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Ooooh! :D Snart har du också körkort!!

Låter som en jobbig vecka.. stackarn ;)
Boken?! Oj.. har inte ens börjat på den.. hääh.

2007-11-22 @ 22:50:47
URL: http://irremodig.blogg.se
Postat av: sandra

joo, förhoppningsvis :)
och helena gjorde veckan (de som återstår av den)ännu jobbigare idag.

2007-11-23 @ 19:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0