Torsdag

Nu har jag också gjort en blogg, som alla andra. Jag tycker att Erika behöver nått spännande att läsa ;)
Jag hade teoriprov idag och jag klarade det, är så jävla nöjd :D nu är de bara uppkörningen kvar men det lär dröja ett tag, har ju inte ens gjort manöverprovet så :/
Nu sitter jag bara och tare lugnt, väntar på att Lisette ska komma och hämta mig så vi kan fara och käka pizza (måste ju firas att jag klarade provet) + att Lisette skulle käka blodpalt hemma och det var väl ingen höjdare.
Sen ska det sättas lite blonda slingor i mitt hår, är så jävla less på min utväxt. Ikväll blir de att gå en vända på stan med lisette, måste hitta nånting som jag kan ha på mig ihelg :) Har hittat ett par skitsnygga röda kilklacks skor på dojan, måste nog köpa dem :)

hade fint,
puss /sandra

Kommentarer
Postat av: Erika Modig

Woho! Grattis!! :D

Och vad bra att du tänker på mig när du skriver din blogg ;P anar jag någon hämndaktion?

Hoppas du och L får det trevligt!

2007-11-01 @ 15:11:53
URL: http://irremodig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0