måndag

vilken kanonhelg de har varit :) men de vart lite för mycket på lördagen, men jag lever så. haha
i fredags så for jag, lisette och sara till nån förfest och sen vart de björnfällan, fan vilken kväll alltså :)
Lördagen startades med taco och en bastu, sen var vi lite folk hära och sen vart de o´learys. Skitkul förutom att jag började må lite dåligt, kvällen avslutades iallafall med en pizza på manuella ;)
Söndagen legade jag mest hemma i sängen hela dagen, jag och marcus tog en pizza och sådära.

aja, nu sitter jag hära och håller på att hungra ihjäl. snart blir de förhoppninsvis käk och sen ska jag och lisette och simma. Måste skryta lite, fick tillbaka mitt kemi prov idag och jag hade bara ett fel ;b

lite bilder, se och njut



hade fint
/sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0