lördag

full rulle hela dagen,
vaknade vid nio tiden, tog en dusch, sminkade mig, drog på stan med sara, köpte en hårfön, ett par svarta jeans :), mascara och en present till mickis. Sedan tog jag och sara bussen till mickis. Fikade och grattade henne iförskott, hon fyller år först på tisdag men då är hon ju i luleå. Sen promenerade vi till sara en sväng och sen for jag hem. Käkat och nu sitter jag hära och slöar. Jag vet inte vad de är med mig, jag är trött konstant och jag känner mig inte helt kry heller :/ så nu ska jag ta en vila.

igår så var jag i skolan. Sen hade jag körning med trafikskolan de gick rätt okej, fick träna på att backa och parkera. Sen så for jag och marcus en jättesnabbis på stan, jag köpte en present till hans fasters baby, måste fara förbi någon dag så jag får kolla på henne ;) sen så kom jag hem och tänkte vila en stund men de råkade bli en sådär fyra timmar. Resten av kvällen satt jag och mamma och kollade idol och åt chips och dipp :)

Nu blir de bädden en stund ;) jag har ingen aning vad jag ska göra ikväll,  så hör av er.

pussokram ses på stan,
/sandra


Kommentarer
Postat av: Erika Modig

Låter som en jobbigt dag ;) Jag har hunnit göra lika mycket denna dag, som jag gör på en vardag under en timme ungefär.

Du får ha det bra! ;)

2007-11-10 @ 18:05:14
URL: http://irremodig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0