fredag

Det är på tiden att jag tar och uppdaterar nu. Har kommit fram till att jag inte är någon riktig bloggare. Eller så kanske det är så att jag inte har nå intressant att skriva om, eftersom det inte händer något spännande alls i mitt liv. tråkigt men sant.

Har nyss kollat idol. Jag som bestämde mig förra fredagen för att jag aldrig mer skulle kolla idol, när Daniel åkte ut.  Men jag kunde inte hålla mig. Hoppas verkligen att Amanda åker ut ikväll, hon suger.

Ihelg ska jag tade lugnt, sova, kolla tv och bara vila upp mig, blir säkert att gå en sväng på skyltsöndagen också.
Om jag nu inte far till stugan imorn, har inte bestämt mig ännu. Har som inge bättre för mig ändå.

Jag har frissatid på måndag, ohhh vad skönt :) Bli av med lite slitet hår och så blir de lite ljusa slingor.


image20du är söt som socker ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Amanda är bäst ;) och ja, du suger på att blogga. hehe. Skriv om ingenting om inte annat! :D

Hoppas håret blir fint! Vi serju på tisdag ;) jag iaf.

2007-12-01 @ 15:41:52
URL: http://irremodig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0