fredag

Har just kommit hem från o´learys har varit där och käkat med Lisette, Sara, Ärtan, Anton och Fredrik. gott var de :)
Funderade på att fara ut ikväll, men kändes inte värt det. Tar det imorn istället :) så nu sitter jag bara hära och slöar, ska nog snart krypa ner under täcket faktiskt, jag känner mig lite småtrött.

idag så fixade jag manöverprovet. Jag var lite nervös, men de var ju ingenting :P halkbanan är bokad också, om tre veckor ungefär. Kul att jag får göra de med ärtan.  Så nu känns de som att jag är påväg, kanske lyckas ta körkortet nån gång iaf ;)
sen har vi varit till ärtan och fikat, surrat lite och sådära.

nu blir de datan en stund till och sen sängen.
syns imorn :)

hittade massa gamla cam bilder på datan,
haha. se och njut.


lisette                              jag och marcus        syrran                          jag



            syrran                      syrran



nu avslutar vi med en PUSS

Kommentarer
Postat av: Erika Modig

Låter som en mysig fredag :)

2007-11-17 @ 13:26:50
URL: http://irremodig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0