torsdag

Det är julafton om fyra dagar, och knappt någon snö kvar ute. Helt sjukt är det.
Jag har inte köpt en enda julklapp än så länge, men ska imorn på stan och handla lite :) Det är så trist, jag har ingen julstämning alls för fem öre!

Jul lov imorgon, fy fasen vad skönt :D:D:D ska nog fara ändå på julavslutningen, då kanske det känns lite mer juligt. Sen så ska jag, lisette, sara och ärtan på stan och handla lite julisar.

Imorn på kvällen ska vi till lisette och laga mat, baka och kolla film. Så de blir myspys :)
Hade först tänkt fara ut, men det blir ju utgång på juldagen och nyår så det blir bara att tade lugnt imorn iställt.
Inte mig emot, jag älskar att bara chilla ;)

hoja, jag har så tråkigt nu. Inget alls att göra.
Har nyss duschat, rakat benen, satt hårinpackning, målat tå naglarna, plockat ögonbrynen. Intressant va ? ;b

ska gå och ta en hembakt macka och sen bänka mig framför tv:n.
ring eller nått


puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0