torsdag

God jul på er i efterskott :) För nu är väl julen över antar jag, eftersom julafton, juldagen och annandag jul är över.
Hade en lugn och skön julafton. Sov till halv elva nån gång, fikade, kollade julkalendern, duschade och fixade sig lite, kollade kalles jul, käkade julmat, öppnade julklappar, for till pia med familj, sen hem och så kom marcus och sov med mig. I julklapp fick jag pengar, presentkort, "flytta hemifrån saker", lite kläder, lotter och godis.

På juldagen så hade jag tänkt fara ut, men i fredags när jag skulle köpa förköp så sa alla det var slut så det sket sig. Men tydligen så hade man ändå kommit in på Björnis i tisdags utan förköp, men då var man väl tvungen att fara skit tidigt. Jag var iallafall hos farmor och hade en mini julafton :) och sen på kvällen var jag ute och snurrade med marcus i nån timme.

Så vi besämde att vi skulle fara till Luleå på mellandagsrean med lisette och fredrik på annandagen. Det var så jävla mycket folk och saker överallt så man orkade knappt titta. Jag provade hur mycket som helst men allt var bara skit. Så jag köpte inte speciellt mycket, två bälten (som jag sedan ångrade att jag köpte för dem var för tjocka), ett linne, nått t-shirt aktigt grejs och bara en mascara. Men man sparade ju pengar iallafall, hahaha :P

Så idag var jag och syrran på stan, köpte en gucci parfym och så tänkte jag köpa en digitalkamera men den var slut. Får se, kanske tar och beställer en istället :) Jag orkade inte ens gå på jive och mondo, tänkte att de skulle vara så mycket folk. Men jag skulle behöva ta mig dit imorn, för jag måste hitta nånting som jag kan ha på mig på nyår :)

nu vart det ett långt inlägg för att vara mig, så nu får det räcka.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0