lördag

woho, det är rekord. Blir andra gången som jag skriver denhär veckan.
Fast ni får nöja er med en lista idag ;) haha

Jag är: hungrig som en varg
Jag sover: tills klockan ringer
Jag blir glad av: när man känner sig uppskattad
Vem kramade du senast: marcus
Vad sa du senast: tina en kanelbulle åt mig
Gröna eller röda äpplen: röda
Vem ringer du när du blir arg: hmm, beror på
Vad skulle du behöva just nu: gå och pissa
Har du snygga skor: helt okej
Vilken tid gick du upp idag: vid elva
Vad var det första du sa imorse: ska du med på stan eller?
Har du sovit i din egna säng inatt: ja
Har någon annan sovit i din säng i natt: jepp ;)
Vad såg du senast på tv: CSI
Kan du spela fotboll: kan väl alla, men jag är inge vidare ;b
Senaste personen du skickade ett sms till: marcus faster
Senaste personen som du fick ett sms av: marcus faster
Senaste personen du ringde till: lisette
Senaste personen som ringde till dig: lisette
Senaste personen som fick dig att skratta: amanda
Senaste personen du pussade: marcus
Senaste personen du hörde sjunga: mig själv
Senaste personen som fick dig arg: -
Senaste filmen du såg: Bruce- den allsmäktige
Senaste låten du lyssnade på: jason mraz - I´m yours
Ditt liv med ett ord: tråkigt
Gjort idag: vaknat, stan med lillsyrran, legat och dragit med i sängen hela förmiddan med marcus
Vad drack du senast: mjölk
Vem är du kär i: marcus
Vad ska du göra imorgon: inget planerat
Har du gråtit till en film någon gång: haha, gör det jämt (om de är en sorglig eller lycklig film villsäga :P)
Sista meningen innan du går: nu ska jag äta min tinade kanelbulla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0